Διαγωνισμός Αφίσας με θέμα την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Νέων 2013

 

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Συμμετέχοντες:

Οι νέοι θα πρέπει να είναι ηλικίας 18-30 χρονών, μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας.

Κάθε νέος μπορεί να υποβάλλει μόνο ένα σχέδιο.

Ο νικητής θα πρέπει να αποδείξει την ταυτότητα του.

Χρονοδιάγραμμα:

Τα σχέδια θα πρέπει να υποβληθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση youth@neagenia.gr ή/και eurodesk@neagenia.gr με την ένδειξη «Διαγωνισμός αφίσας: «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Νέων 2013», το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα 06 Μαΐου 2013.

Τα σχέδια θα τεθούν σε ανοιχτή ψηφοφορία στη σελίδα του Facebook «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Νέων» από τις 07 Μαΐου 2013 μέχρι τις 14 Μαΐου 2013. Κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας δεν μπορεί να γίνεται υποβολή σχεδίων.

Ο νικητής του διαγωνισμού θα ανακοινωθεί στις 15 Μαΐου 2013 στην σελίδα του Facebook και θα ενημερωθεί από την Υπηρεσία μας.

Η βράβευση του νικητή θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 02 Ιουνίου 2013.

Υποβολή έργων:

  1. 1.Χαρακτηριστικά

Τα έργα που θα υποβληθούν θα πρέπει να είναι νεανικά, ρεαλιστικά και να εκφράζουν πολύ-πολιτισμικότητα. Επίσης, οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει στο δημιουργικό της αφίσας να συμπεριλάβουν ένα από τα δύο παρακάτω σλόγκαν της «Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Νέων 2013»: «Join in» ή «Participate».

  1. 2.Τεχνικά χαρακτηριστικά
  • Διαστάσεις: 3508*4961 pixels (πορτραίτο) ή 4961*3508 pixels (τοπίο)
  • Χρώματα: CMYK
  • Ανάλυση: 300dpi
  • PDF ή JPG ή PNG
  • Μέγεθος: max 10MB

Οι διαγωνιζόμενοι σε περίπτωση που δεν καταφέρουν να παράγουν μια επαγγελματική ποιοτική εικόνα με τα ανωτέρω τεχνικά χαρακτηριστικά μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία, τότε αυτόματα θα αποκλείονται από τη λίστα των υποψηφίων.

Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να στείλουν μια υπεύθυνη δήλωση όπου να δηλώνουν το όνοματεπώνυμό τους, έγκυρα στοιχεία επικοινωνίας και να δηλώνουν ότι το σχέδιο τους αποτελεί πρωτότυπο έργο τέχνης και ότι αποδέχονται ότι ο διαγωνισμός και τα συνοδευτικά υλικά αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εθνικής Υπηρεσίας. 

Επιπρόσθετα, θα πρέπει να δηλώνεται ότι το έργο τους δεν παραβιάζει κανένα δικαίωμα τρίτου προσώπου, είναι κατάλληλο για δημοσίευση και δεν περιορίζεται από πνευματικά δικαιώματα. Με την υποβολή σχεδίων αφίσας, οι συμμετέχοντες μεταφέρουν στην Εθνική Υπηρεσία όλα τα πνευματικά δικαιώματα και τα δικαιώματα πνευματικής ορθότητας της αφίσας τους.

 

Η αφίσα μπορεί να περιλαμβάνει κείμενο, εικόνες, φωτογραφίες ή οποιοδήποτε συνδυασμό αυτών των στοιχείων. Οι φωτογραφίες δεν πρέπει να παραβιάζουν τα δικαιώματα δημοσιότητας και της ιδιωτικής ζωής κάθε ατόμου, ή να άπτονται προσωπικών ή ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων οποιουδήποτε ατόμου. Οι αφίσες δεν θα πρέπει να περιέχουν μηνύματα που ενδέχεται να υπονοούν ή να χαρακτηρίζονται από οποιασδήποτε μορφής βίας, σεξισμού, προκατάληψης ή μεροληψίας και να μην εξυπηρετούν εμπορικούς ή διαφημιστικούς σκοπούς για προϊόντα ή υπηρεσίες ή να μην είναι ακατάλληλες με οποιοδήποτε άλλο τρόπο. Οποιαδήποτε τέτοια αφίσα θα αποκλειστεί και η Εθνική Υπηρεσία διατηρεί το δικαίωμα να τις αφαιρέσει από τη σελίδα του Facebook.
Με τη συμμετοχή σε αυτό το διαγωνισμό και την υποβολή φωτογραφιών στο Facebook, οι συμμετέχοντες συμφωνούν να τηρούν και να δεσμεύονται από τους κανόνες του διαγωνισμού και τις αποφάσεις της Εθνικής Υπηρεσίας, οι οποίοι είναι οριστικοι για όλα τα θέματα που σχετίζονται με το διαγωνισμό

Κριτήρια βράβευσης- Βράβευση:

Από τις υποβληθείσες αφίσες, η πρώτη σε ψήφους θα ανακηρυχτεί η νικητήρια αφίσα που θα λανσάρει την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Νέων.

Προσωπικά δεδομένα:

Αυτός ο διαγωνισμός σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζεται ή χρηματοδοτείται ή σχετίζεται με το Facebook, Inc. Οι πληροφορίες που παρέχονται σε σχέση με το διαγωνισμό απευθύνονται στην Εθνική Υπηρεσία και όχι στο Facebook. Με τη χρήση και την αλληλεπίδραση με το www.facebook.com, οι διαγωνιζόμενοι υπόκεινται στους όρους, τις προϋποθέσεις και τις πολιτικές που διέπουν τη χρήση του www.facebook.com. Θα πρέπει ως εκ τούτου να επανεξετάσουν τους όρους και τις πολιτικές που ισχύουν στο www.facebook.com, συμπεριλαμβανομένης της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων των πρακτικών συλλογής, πριν από τη χρήση ή αλληλεπίδραση με το Facebook.

Σχετικά Αρχεία